իմ ամառային արձակուրդը

Այս ամառ ես գնացել եմ ամառային դպրոց ։ Ես այնտեղ նոր ընկերների հետ եմ ծանոթացել և մենք բոլորով դուրսը խաղում էինք ֆուտբոլ, մենք ձեռքի աշխատանք էինք կատարում ,հ ետաքրքիր մտավոր խաղեր էինք խաղում,հետաքրքիր տեսահոլովակներ ենք նայել տարբեր երկրների մասին ։ մի օր էլ ամառային դպրոցի կողմից գնացինք Մարտիրոս Սարյանի թանգարան ։ Մեզ այնտեղ ասացին որ Մարտիրոս Սարյանը հայտնի նկարիչ է և ցույց տվեցին նրա նկարները , վերջում մեզ տվեցի նրա նկարնից որ մենք գույնեքն ։ Մի ուրիշ օր էլ գնացիք երկրա բանության թանգարան այնտեղ տեսաք մամութների ոսկոռ ներ և նրանց կնջիթներ ։ Մեզ այնտեզ ցույց տվեցին տեսահոլովակ թե ինչպես են փիղերը ֆուտբոլ խաղում և նկարում ։ Մի ուրիշ հետաքրքիր բան էլ եղավ իմ Ծննունդը նշեցի այնտեղ մենք բոլորով թխվածք պատրաստանք իմ ծննունդի համար և բոլորը ինձ նկարներ նվիրեցին։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *